Monday, May 5, 2008

Penawar Dalam Dilema

  • Semalam Astro Oasis 106 telah memparkan satu kisah yang selama dirahsiakan dari dunia perubatan moden iaitu bagaimana mengubati penyakit AIDS dan BARAH .’Halalbio’ judul cerita ini mendedahkan bagaimana kaedah rawatan yang tidak memerlukan kos yang tinggi bagi merawat perlbagai penyakit kronik seperti AIDS dan Barah , sebaliknya penyelidikan ini bagaikan disembunyikan oleh sesetengah pihak yang mempunyai kepentingan di dalam industri "pharmaceutical" , dan ubatan moden. Kaedah untuk merawat penyakit AIDS ‘Treatment of Blood and/or Other Body Fluids and/or Synthetic Fluids with Electric Forces’ iaitu penggunaan arus elektrik bagi merawat sel darah manusia yang mempunyai virus HIV. Dalam sel darah terdapat selaput ‘protein’ yang menghalang sel darah putih menghapuskanya. System arus elektrik ini digunakan untuk memecahkan selaput ‘protein’ dan membenarkan sel darah putih membunuhnya sekaligus menukar sel berkenaan kepada sel normal. Jika sel berkenaan menjadi normal sel-sel ini dapat membantu dalam menyahkan sel yang tidak sepatutnya dalam badan. Jika kajian system arus elektrik ini teruskan , ini akan menyebabkan perubatan yang bernilai berjuta-juta dollar untuk membina mesin ‘kimo’ dan ubatan moden akan kerugian dek perubatan yang tidak memerlukan kos yang tinggi. Namum doctor yang memperkenalkan (Dr.robert beck) telah mati , ada yang menyatakan beliau dibunuh oleh mereka yang mempunyai kepertingan perubatan jutaan ringgit.
    Bagi merawat penyakit BARAH kaedah yang digunakan adalah mengunakan vitamin b17 atau Amygdalin atau Laetrial . menurut kajian bahan ini paling berkesan dalam merawat sel barah . ianya berfungsi seperti diatas tadi. Vitamin ini paling banyak terdapat dalam biji apricot. Jika anda ingin maklumat lanjut sila taipkan ‘vitamin b17’ dalam google atau yahoo. Anda akan lebih memahaminya. Antara khasiat Khasiat Vitamin B17
  • Membasmi sel barah
  • Meningkatkan selera makan
  • Menurunkan tekanan darah
  • Menambahkan sel darah merah (haemoglobin)
  • Mengurangkan kesakitan badan
  • Melegakan kesakitan pesakit-pesakit barah 140mg vitamin B17 sehari boleh mencegah dari jangkitan barah( menurut Dr. Ernest T. Krebs, Jr.), seperti yang kita telah ketahui bahawa vitamin C boleh mencegah 'scurvy' dan vitamin B6 boleh mencegah 'beri-beri'.
    Ramai pesakit barah yang telah disembuhkan mengunakan kaedah dan mengakui kaedah ini amat berkesan, akan tetapi mereka yang mendedahkan keberkesanan ini akan disiasat oleh badan perubatan dan pegawai perubatan yang mengamalkan perubatan ini akan ditarik balik lesen perubatan mereka sekali gus menyebabkan kaedah rawatan ini tidak didedahkan secara langsung bagi melindungi kaedah rawatan komesil yang memberi kepentingan sesetengah pihak.Terdapat juga Negara yang menggalakan kajian kaedah ini ,negara yang tidak mengharamkan kaedah perubatan ini adalah mexico , dan ramai doctor yang ditarik balik lesen perubatan berpindah ke mexico bagi menjalankan kajian terperinci kaedah ini. tidak dapat pasti samaada nagara Malaysia menerima kaedah ini sebagai perubatan yang disahkan dan boleh digunapakai di hospital dan klinik di Malaysia.,daripada pemerhatian sehingga sekarang kerajaan telah mengalakan kaedah perubatan herba di’RND’kan untuk digunakan sebagai perubatan alternative pada masa akan datang.

    Rujukan :
    http://login.totalweblite.com

1 comment:

Fared Raihan Ahmad said...

trima kasih atas informasi yg bagus...