Tuesday, September 23, 2008

RM32.00^^


keindahan makanan

istana budaya


BUFFET RAMADHAN 2008 
CAFE D'JALA MAS 
Istana Budaya, Jalan Tun Razak Kuala Lumpur 
Tidak sepatutnya , bagi mereka yg tidak mampu menghabiskan semuanya, akan tetapi manusia makan untuk hidup ,bukanya hidup untuk makan.Bagi aku itu semua adalah lumrah hidup, kadang-kadang terpaksa mengikut hawa nafsu yang membuak-buak (walaupun syaitan dirantai) berkat akar tunjang ajaran yang kukuh kita mampu manafikanya.Menu yang agak malazatkan dangan kuih muih, laksa,mee,bihun, lauk-pauk berasakan ayam,berbagai variasi makanan laut,air campuran warna prima,makan  ruji orang asia ,alunan muzik malaysia "warisan, wanita, jiwaragaku serah" dan juga menu yang tidak sempat dlihat dek kelaparan yg tidak menentu. Sebelum melayan keindahan lauk pauk sempat ku menghantar MMS kepada seorang kawan yang begitu ku ingat sentiasa walaupun dia buat tak tau je"ceh" reply nya agak sama ,keindahan makan. pergi ku bersama passo merah jd99 power, (aku hanya mampu duduk dibelakang mcm boss). waktu pulang ku sudah tiba, kl sentral detinasiku (ktm), aku tidak sempat mengejarnya tanpa pengetahuanya, jika dia tahu akan kedatangan ku , emmm mungkin dia lari kot..haha.. tapi itu semuanya pengajaran yg aku perolehi selama hidup yg indah ini. huhu..akan aku teruskan perjuangan ...

1 comment:

fikiranlicin said...

peh passo tu.. lu cekik ajer brape pinngan bro, jgn takut buncit la kawan