Tuesday, April 8, 2008

Pelamin angan ku musnah

Rancangan Tanah Permuda (RTP) ,Itulah tempat keramat perkahwinan gebung dgn wana pasangan yang telah ditakdirkan bertemu oleh yg maha kuasa pada tanggal 06/04/2008. Seperti biasa aku melihat kecerian terpancar dari wajah penganting melihat ramai tetamu datang menghadiri majlis tersebut. Seperti ade sesuatu beban yang sudah lama disimpan telah dilepaskan dengan sempurna.Kedatangan aku ke majlis tersebut atas panggilan telefon pada jam 2 pagi ketika aku diulik mimpi bersama awex-awex cun..hehe..so aku terpaksa akur atas paksaanya…oleh kerana aku tidak mempunyai kenderaan tayar empat so aku terpaksa menebalkan muka menumpang kereta En farid raihan (nismo power) aku ingatkan hanya aku seorang sahaja menumpang kereta beliau rupanya ade seorang gadis cun bernama neni ...bercakap pasal cun ni..Kecantikan seorang wanita ialah terletak sejauh mana ia dapat menahan(menjaga) malunya, sementara kegagahan seorang lelaki ialah terletak sejauh mana ia dapat menahan (menjaga) marahnya.bermulalah perjalanan aku bersama kawan-kawan ku…hmm..gebung? dia seorang yang periang dan mempunyai tahap komunikasi yang tinggi,.. ramai kenalan dari johor datang hinggakan mereka sanggup menyewa bas untuk menghadiri majlis perkahwinan tersebut..peh.. caya la gebung..ini baru permulaan bagi aku utk mencoretkan ape yang terlintas difikiran aku..got to go …

No comments: